PlanOrder

– effektiv lagerstyring på klinikken

Hvor mye har vi på lager? Må vi kaste varer fordi de er for gamle? Mangler vi varer når vi trenger dem? Sikkerhetslager på hvert behandlingsrom? Bruker du mye tid på bestilling og administrasjon av lager? Da er PlanOrder løsningen.

PlanOrder er et automatisert lagerstyringssystem
for tannklinikker og laboratorier. Systemet er basert
på et definert utvalg forbruksvarer, plassert i
bokser med en etikett. Produktene lagres i 2 like
bokser, en forbruksboks og en lagerboks.
Når forbruksboksen er tom, skannes denne foran
PlanOrder leseren, bestillingen sendes via
mobilnettet og lagres. Boksene bytter plass og
man starter å bruke fra lagerboksen. Slik rullerer man hele tiden. En samlet bestilling med alle skannede varer sendes etter avtalt forsendelsestid, f.eks. 1 eller 2 ganger pr måned.

Med PlanOrder vil du:

  • Frigjøre tiden som går med til bestilling og administrativt arbeid og få mer tid til pasientene.
  • Ha færre bestillinger, som er mer miljøvennlig og penger spart i form av lavere fraktkostnader.
  • Få bedre organisering av forbruksvarene, bedre oversikt, mer forutsigbarhet, som gir mer effektiv drift og færre feil.
  • Få bedre mulighet til å redusere lagernivået og optimalisere forbruksvaresortimentet.
  • Få mindre risiko for utdaterte produkter.
  • Forenkle lagertelling.

Se PlanOrderbrosjyre her

 
 
Skriv ut