Support

digitale produkter

Plandent Supportavtale – vi hjelper deg når du trenger det!

Nå lanseres en supportavtale for kunder som har fått levert og installert programvare av Plandent. I den daglige driften vil det kunne oppstå feil og utfordringer knyttet til ulike programvarer, og avtalen gir en mer forutsigbar drift på klinikk eller laboratoriet. Det sikrer rask og kvalifisert hjelp pr telefon og/eller fjernstyring og gir deg som kunde ubegrenset support i hele avtaleperioden.

Avtalens omfang:

• support på standard programvare som dekkes av avtalen
• support via fjernoppkobling direkte i kundens system
• nyhetsmailer om funksjoner og tilgjengelige oppdateringer.

Plandent forplikter seg til å gi best mulig veiledning per telefon for snarest mulig å finne løsning på evt. problemer som måtte oppstå. Etter mottatt kundehenvendelse på telefon eller mail, garanterer Plandent en responstid på 4 timer innenfor Plandents normale åpningstider.
Hovedformålet er å håndtere henvendelser raskt og effektivt og sikre at alle henvendelser blir fulgt opp.


Felles helpdesk for Plandents digitale produkter: 

Telefon 22 07 27 00 
E-post digital.support@plandent.no
 
 
 
Skriv ut